مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-09پزشكي

بیش از 100 هزار زائر در شلمچه از خدمات درمانی بهره مند شدند


دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: 100 هزار و 891 زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت های پزشکی حاج قاسم سلیمانی شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید نادر نقیبی صبح امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: در بازه زمانی 27 مردادماه تا 16 شهریورماه سال جاری نیز یک هزار و 23 بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان های شهرستان های آبادان و خرمشهر با آمبولانس های اورژانس اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون 2 هزار و 6 بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده اند.

نقیبی بیان کرد: تنها در تاریخ 16 شهریورماه 2 هزار و 154 بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده اند که از این تعداد 65 بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین در سال جاری به 319 نفر از مصدومان ترافیکی خدمات امدادی و درمانی داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 هزار زائر در شلمچه از خدمات درمانی بهره مند شدند

بیش از 100 هزار زائر در شلمچه از خدمات درمانی بهره مند شدند