مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-18سياسي

بهسازی 140 مدرسه توسط گروه های جهادی آموزشی در استان یزد


محمد علی نژاد حسینیان، دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: عدالت تربیتی که از جلوه های عدالت اجتماعی مدنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی و از تاکیدات مقام معظم رهبری است به جز با استفاده از گروه های نهادی و خیریه ها و سازمان های جهادی امکان پذیر نیست.

وی افزود: در زمینه بی عدالتی آموزشی و تربیتی که در سطح کشور است به جز با فعالیت های جهادی و سازمان های انقلابی و بسیج و سپاه امکان عدالت آموزشی وجود ندارد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی با اشاره به سومین هدف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: به منظور اجرایی نمودن سومین هدف سند تحول بنیادین که تحت عنوان قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در سطح استان با اهداف متفاوتی و با الهام از سند تحول مردمی به استانهای سراسر کشور در تاریخ 1401/2/12 ابلاغ شد که هدف این قرارگاه ارتقای عدالت تربیتی و افزایش دسترسی همه آحاد جامعه به خصوص مناطق محروم و روستاها و مناطق حاشیه ای و مناطق مرزی به خدمات نهاد آموزشی در کشور است.

حسینیان تصریح کرد: در ذیل این قرارگاه دو طرح بزرگ در سراسر کشور و در استان یزد که یکی از این طرح ها طرح شهید روح الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس کم برخوردار و محروم کشور در حال اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 140 مدرسه توسط گروه های جهادی آموزشی در استان یزد

بهسازی 140 مدرسه توسط گروه های جهادی آموزشی در استان یزد