مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-03سياسي

اهدای «نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرو» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس


لوح و نشان عالی «مسئولیت اجتماعی پیشرو» در سومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی «برند خوب» به پاس اقدامات ارزنده در این حوزه به محمدجواد خلیلی مدیر حوزه مدیر عامل و گروه روابط عمومی شرکت مس اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، 100 شرکت پیشرو در مسئولیت اجتماعی ارتباط محور ، عصر روز سه شنبه 7 شهریور ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

شرکت ملی مس علاوه بر این توانست به دلیل عملکرد موثر در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوایی  مسئولیت اجتماعی تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی را نیز از آن خود سازد.

همچنین در بخش دیگری از این جشنواره مجتمع های تولیدی مس سرچشمه، مس شهربابک و مس سونگون موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی رشد یافته شدند.

هدف از برگزاری این جشنواره کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها با تاکید بر حوزه ارتباط و برندینگ عنوان شد.

ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال  در زمینه مسئولیت اجتماعی در 3 سطح در حال رشد ، رشد یافته و پیشرو و همچنین برگزاری 2 کارگاه آموزشی در خصوص استقرار نظام مدیریت مسئولیت اجتماعی و راهبردهای علمی، انتشار ویژه نامه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شامل مقالات و پژوهش های صورت گرفته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای «نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرو» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس

اهدای «نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرو» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس