مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-09اقتصادي

فعلاً سهام شرکت نفت سپاهان را نمی خریم


مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با توجه به بالا بودن قیمت عرضه بلوکی سهام نفت سپاهان در بازار سرمایه، هلدینگ پترو پالایش اصفهان فعلاً برای این خرید اقدام نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن قدیری در نشست خبری با موضوع شفاف سازی مالی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افق خوبی برای آینده ترسیم شده که موجب مباهات مردم به شرکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان خواهد شد، اظهار داشت: با طراحی اپلیکیشن، اطلاعات در اختیار سهامداران قرار خواهد گرفت.

وی درباره انصراف خرید سهام شرکت نفت سپاهان از طریق ارائه در شرکت بورس تهران ابراز داشت: قیمت سهام بورس نفت سپاهان چشمگیر نبود، لذا از خرید منصرف شدیم تا در موقعیتی دیگر که قیمت ها بهتر می شود این کار را انجام دهیم.

قدیری به سهامداران شرکت پتروپالایش اصفهان اطمینان داد: سهامداران خیالشان راحت باشد جایی که سود ده نباشد و یا قیمت سهام برای خرید بالا باشد به هیچ عنوان ورود نخواهیم کرد و با وجود کارشناسی های علمی که در شرکت پتروپالایش صورت می گیرد هیچ تبانی در زمینه خرید سهام وجود ندارد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه آگهی فروشی سهام شرکت نفت سپاهان در مردادماه جاری در تارنمای شرکت بورس تهران منتشر شد، افزود: میزان سهم درنظر گرفته شده برای فروش در بورس معاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلاً سهام شرکت نفت سپاهان را نمی خریم

فعلاً سهام شرکت نفت سپاهان را نمی خریم