مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-29ورزشي

یک جمعیت پژوه: از هر 36 ازدواج یکی ختم به طلاق می شود


اخیرا درباره مقایسه آمار ازدواج و طلاق های ناظر به همین ازدواج ها در بازه پنج ساله کار تحقیقی صورت گرفته است که نشان می دهد از هر 36 ازدواج یک مورد از آنها به طلاق ختم می شود.

- در دنیای پرزرق و برق سلبریتی ها که شاید از بیرون شهرت، اعتبار، محبوبیت و ثروت شان برای مردم دلبری کند، برخی های شان غرق در دنیای کار شده و فرصت ازدواج نداشته اند، برخی های شان تنها بودن را ترجیح داده اند و شاید حتی ازدواج را مانع پیشرفت می دانند؛ سلبریتی هایی که پشت دوربین، مثل همه ما انسان های معمولی، نیازهای عاطفی دارند اما برخی تجرد طولانی مدت را انتخاب کرده اند؛ انتخابی که البته می تواند برآمده از تفکری خاص باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا موضوع ازدواج و عشق و عاشقی سلبریتی ها ـ اعم از هنرمندان، ورزشکاران و حتی نخبگان علمی و چهره های شناخته شده ـ و حواشی آن، همواره یکی از جذاب ترین موضوعات پر بحث فضای مجازی و مخاطبان آنهاست.

این موضوع حتی به عنوان یکی از مباحث برنامه دورهمی به عنوان یکی از مباحث پرچالش برای مهمانانش هم همراه است؛ اینکه عاشق شدی؟ .

  پرسیدن این سوال مجری برنامه دورهمی از مهمانانش، با جواب هایی همراه بوده است که برخی هایشان در مواجه با آن ناگزیر وادار به بغض و خنده ای تلخ می شوند و برخی هایشان هم از جواب دادن این سوال سرباز می زنند و عملا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جمعیت پژوه: از هر 36 ازدواج یکی ختم به طلاق می شود

یک جمعیت پژوه: از هر 36 ازدواج یکی ختم به طلاق می شود