موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-18اقتصادي

تشکیل 38 پرونده گرانفروشی البسه مدارس و 74 پرونده گرانفروشی لوازم التحریر در همدان


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از گرانفروشی لباس فرم مدارس و لوازم التحریر در بازار همدان خبر داد و گفت: در این باره 112 پرونده تخلف تشکیل شده است.

- ایسنا/همدان معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از گرانفروشی لباس فرم مدارس و لوازم التحریر در بازار همدان خبر داد و گفت: در این باره 112 پرونده تخلف تشکیل شده است.

مرتضی بیدآبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم التحریر، البسه و کیف و کفش دانش آموزان از 15 شهریورماه در استان همدان آغاز شده است و تا 15 مهرماه ادامه دارد به طوریکه در این زمینه قاطعانه ورود کرده ایم.

وی افزود: این طرح نظارتی تا 15 مهرماه و با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در شهر همدان و سایر شهرستان ها در نوبت صبح و بعدازظهر انجام می شود.

بیدآبادی خاطرنشان کرد: طی 11 روز گذشته بیش از 112 پرونده در سطح استان تشکیل شده که بیشتر تخلف ها مربوط به عدم درج قیمت بر روی لوازم التحریرها و گرانفروشی در فروش البسه مدارس بوده است.

وی با اشاره به اینکه از تعداد کل پرونده های تخلف، 38 پرونده مربوط به گرانفروشی البسه مدارس و 74 پرونده مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت بر روی لوازم التحریر بوده است، اعلام کرد: جریمه های سنگینی در تعزیرات حکومتی برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 38 پرونده گرانفروشی البسه مدارس و 74 پرونده گرانفروشی لوازم التحریر در همدان

تشکیل 38 پرونده گرانفروشی البسه مدارس و 74 پرونده گرانفروشی لوازم التحریر در همدان