مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 07:152023-08-24اجتماعي

لزوم ایمن سازی و بهسازی معابر منتهی به مدارس شهری و روستایی پاوه


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه بر لزوم ایمن سازی و بهسازی معابر منتهی به مدارس شهری و روستایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالم مصطفایی شامگاه چهارشنبه در خصوص اهمیت مدیریت بحران و کاهش مخاطرات، اظهار کرد: توقع داریم همه دستگاه های اجرایی برای کاهش حوادث و بحران های طبیعی و غیر طبیعی اقدامات پیشگیرانه انجام دهند و اگر بنا به هر دلیلی اتفاق و حوادثی افتاد به صورت خودجوش در کمترین زمان بنا به شرایط و نوع حادثه با امکانات و تجهیزات و نیروی های لازم به کمک مدیریت بحران بیایند.

وی با اشاره به آتش سوزی های اخیر به ویژه محدوده سردره پاوه، گفت: وجود و حضور اعضای دلسوز انجمن های شهرستان زمان وقوع هر نوع حوادثی از نقاط قوت برای مدیریت بر بحران برای اطفای حریق به ویژه آتش سوزی اخیر سردره متحمل شدند، صمیمانه تشکر می کنم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه در خصوص ضرورت آمادگی برای بازگشایی مدارس در بحث کاهش حوادث، افزود: یک ماه تا بازگشایی مدارس برای ایمن سازی فضاهای آموزشی و معابر منتهی به مدارس فرصت هست.

ضرورت دارد نقاط حادثه خیز و ناایمن منتهی به مدارس شهرها و روستاها شناسایی و ایمن سازی شوند پیشنهاد می کنم ادارات آموزش و پرورش پاوه و مناطق نوسود و باینگان هرکدام بازدیدهای مشترکی به اتفاق شهرداری ها، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایمن سازی و بهسازی معابر منتهی به مدارس شهری و روستایی پاوه

لزوم ایمن سازی و بهسازی معابر منتهی به مدارس شهری و روستایی پاوه