مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:112023-08-31سياسي

وزیر اقتصاد: دولت به دنبال تکریم فعالان اقتصادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیداحسان خاندوزی عصر امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی و دولتی استان همدان با بیان اینکه قدردان رهبر معظم انقلاب هستیم که دست تفقد بر سر دولت و اعضای آن نهادند اظهار کرد: فعالان اقتصادی همدان درد دلهای خود را مطرح کردند وی با اشاره به اینکه ما در آستانه سده و قرن جدید اقتصاد باید به فکر تغییر مسیرها باشیم افزود:  رییس جمهور تلاش می کند که عیوب ساختاری اقتصاد ایرانی که چندین دهه گریبان کشور را گرفته بود، برطرف کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در اقتصاد نفتی دستگاه ها عادت کرده بودند توجهی به تولیدکننده نداشته باشند و یک حس بی نیازی به تولید و صادرات در کشور رسوخ یافته بود.

وی با تاکید بر اینکه درآمد دولت نفتی بود و ارز آن تامین می شد و به تولیدکنندگان به عنوان یک نیاز اصلی توجه نمی شد اضافه کرد: یکی از برکات تحریم ها این بود که اقتصاد را از وابستگی به نفت فاصله داد.

خاندوزی در ادامه یادآور شد: تلاش کردیم که سهم درآمد مالیاتی را جایگزین درآمدهای نفتی کنیم به نحوی که بودجه دولت وابسته به درآمدهای مالیاتی است هرچند امروز نفت هم سهم دارد.

وی با اشاره به اینکه ما هنوز در مسیر قله هستیم اما جهت گیری ها را تغییر دادیم و دستگا ه های دولتی باید به دنبال منافع تولیدکنندگان باشند تصریح کرد: امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: دولت به دنبال تکریم فعالان اقتصادی است

وزیر اقتصاد: دولت به دنبال تکریم فعالان اقتصادی است