مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-26فرهنگي

دیدگاهی که کارگاه های تجسمی به جوانان می دهد/ اهمیت روایات متنوع


مینا صدری دبیر سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، محمدرضا دوست محمدی و روح الله ابوالفضلی استادان کارگاه های تصویرسازی و خوشنویسی درباره این دوره جشنواره توضیحاتی ارائه کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- آزاده فضلی: سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری مینا صدری، در 10 رشته تصویرسازی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، طراحی گرافیک، عکاسی، کاریکاتور، مجسمه سازی، طراحی، نقاشی و نگارگری، گل و مرغ و تذهیب برای دو گروه شرکت کننده شامل دو گروه سنی 15 تا 18 سال (نوجوان) و 19 تا 24 سال (جوان)، از 1 تا 5 شهریور 1402 در سنندج برگزار می شود.

شعار این دوره جشنواره تجسمی جوانان ایران، ایران دوست داشتنی است که پس از انتخاب هنرجویان هر رشته و در حین برگزاری رویداد تلاش می کنند آثاری با این مضمون تولید شود.

قبل از آغاز سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، مرحله انتخاب هنرجویان انجام شد که استادهای کارگاه رشته های مختلف پس از بررسی فایل آثار دریافت شده که هیچ گونه محدودیتی در موضوع آثار ارسالی وجود نداشت، هنرجویان را جهت حضور در مرحله کارگاهی انتخاب کردند.

در مرحله دوم نیز این هنرجویان انتخاب شده در کارگاه های آموزشی سه روزه در شهر سنندج جمع می شوند و با نظارت استاد کارگاه مربوطه به تولید اثر می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاهی که کارگاه های تجسمی به جوانان می دهد/ اهمیت روایات متنوع

دیدگاهی که کارگاه های تجسمی به جوانان می دهد/ اهمیت روایات متنوع