مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 06:502023-09-01سياسي

شناسایی حدود 70 گلوگاه فساد توسط سازمان بازرسی وزارت علوم


مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم گفت: در دولت سیزدهم اقدام به تشکیل کارگروه ارتقای سلامت اداری در سطح وزارتخانه کرده ایم و با جلسات و بررسی های کارشناسی که انجام شده نزدیک به 70 گلوگاه فساد که محلی برای تعارض منافع بوده و می توانسته زمینه .

- حامد کرمی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ساختار تشکیلاتی دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر سه مسأله عمده بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارتقای سلامت اداری است.

  وی افزود: در حوزه بازرسی حسب گزارش هایی که از طریق شهروندان یا ذی نفعان و مخاطبان ما در دانشگاه اعم از اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان به ما ارائه می شود نسبت به سازمان ها و مجموعه های وزارت علوم بازرسی های موردی و دوره ای را داریم و میزان عملکردشان با توجه به قوانین و مقررات و اسناد بالادستی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا اگر مسائل و مشکلاتی باشد مورد بررسی قرار گیرد.

  * پاسخگویی به شکایات در بازه زمانی 15 روزه مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم اضافه کرد: از گذشته برای پاسخگویی به شکایات در وزارت علوم سامانه ای برای ارائه شکایات توسط ذی نفعان ما که در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و اداری است تعبیه شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی حدود 70 گلوگاه فساد توسط سازمان بازرسی وزارت علوم

شناسایی حدود 70 گلوگاه فساد توسط سازمان بازرسی وزارت علوم