مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-10اقتصادي

کاهش حوادث شبکه فاضلاب اصفهان با انجام ویدئومتری


مدیرعامل آبفای استان اصفهان از ویدئومتری 150 کیلومتری از شبکه های فاضلاب شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر در راستای کاهش هزینه ها در شبکه فاضلاب خبر داد.

- حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: عملیات ویدئومتری شبکه های فاضلاب در مدار بهره برداری مناطقی از شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر به طول 150 کیلومتر انجام شد و اطلاعات عملیات برداشت شده طبق استاندارد جهانی WRC در سامانه دیده بان شرکت مهندسی آبفای کشور بارگذاری شد.

وی با بیان اینکه این عملیات بر روی شبکه های فاضلاب تا قطر 400 میلی متر صورت گرفته است، گفت: آبفای اصفهان جز اولین شرکت ها در سطح کشور است که اطلاعات ویدئومتری فاضلاب را برداشت و در این سامانه بارگذاری کرده است.

  اکبریان خاطرنشان کرد: با انجام عملیات فوق و بررسی اطلاعات وارد شده در این سامانه می توان نسبت به تجزیه و تحلیل داده ها اقدام کرد و شبکه های فرسوده ای که رتبه سازه ای آنها نسبت به نُرم استاندارد بالاتر است را برای تعمیرات و اصلاح در دستور کار قرار داد تا از هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان احداث، نگهداری و بهره برداری از شبکه های فاضلاب به خصوص در کلان شهرها را یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حوادث شبکه فاضلاب اصفهان با انجام ویدئومتری

کاهش حوادث شبکه فاضلاب اصفهان با انجام ویدئومتری