مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-10اجتماعي

سد رزه درمیان؛ عاری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان


سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان اظهار کرد: در پایش مشترک سد رزه توسط نمایندگی حفاظت محیط زیست و شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان هیچ گونه موردی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان اظهار کرد: در پایش مشترک سد رزه توسط نمایندگی حفاظت محیط زیست و شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان هیچ گونه موردی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشد.

علی رجبی، امروز یکشنبه 19 شهریور از پایش مشترک نمایندگی حفاظت محیط زیست و اداره دامپزشکی این شهرستان در سد رزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این پایش به صورت دوره ای و مستمر انجام می شود و هدف از آن، پیشگیری از وقوع بیماری های مشترک حیات وحش از جمله آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است.

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان ادامه داد: خوشبختانه در پایش صورت گرفته موردی از تلفات پرندگان مهاجر مشاهده نشده و همچنین نمونه برداری از آب و تعدادی ماهی نیز توسط دامپزشکی جهت انجام آزمایشات مربوطه گرفته شد.

رجبی یادآور شد: سد رزه بزرگترین سازه آبی استان است که با ظرفیت آبگیری 24 میلیون متر مکعب در 60 کیلومتری شهر اسدیه واقع شده که همه ساله در فصل پاییز و زمستان پرندگان آبزی و کنار آبزی به آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد رزه درمیان؛ عاری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

سد رزه درمیان؛ عاری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان