مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-19ورزشي

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی در استان بوشهر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 170 نفر از جوانان و نوجوانان در هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی در این استان رقابت خود را آغاز کردند.

- عبدالرحیم افروغ امروز 28 شهریور در این آیین اظهار کرد: در این دوره از جام قهرمانان بازی های ویدیویی استان سه نفر انتخاب شده و به مرحله نهایی و ملی که مهرماه در تهران برگزار می شود راه می یابند.

وی افزود: مهم ترین هدف برگزاری جام قهرمانان بازی های ویدیویی در بوشهر کشف و شناسایی ظرفیت های این حوزه جهت سرمایه گذاری است.

همچنین در بخش حضوری این جام جوانان و نوجوانان به رقابت در رشته فیفا 23 می پردازند.

افروغ ادامه داد: از اول تیر ماه سال جاری نیز بخش آنلاین مسابقه در 20 رشته که با رویکرد ایرانی اسلامی است در حال برگزاری است.

وی افزود : گزدرازی در سال گذشته به عنوان منتخب استان در مرحله نهایی با اقتدار توانست عنوان قهرمان بازی های ویدیویی کشور را کسب کند بازی های ویدیویی یک رویداد جذاب و پرهیجان در عرصه ملی است که با تاثیرگذاری مثبت بین جوانان و نوجوانان می تواند از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

وی افزود: امروزه این بازی صرفاً یک سرگرمی نیست و با توجه به تحقیقات علمی، انواع بازی های ویدیویی در درمان بسیاری از بیماری ها هم چون روحی و روانی موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی در استان بوشهر

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی در استان بوشهر