مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-09پزشكي

راه اندازی اولین ایستگاه خانه بازیافت کرج/عدم تفکیک از مبدأ، مروج زباله گردی


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: اولین خانه بازیافت کرج با هدف کنترل زباله گردها، کمک به زیبایی شهر و ترویج فرهنگ تفکیک زباله شروع به کار کرد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: اولین خانه بازیافت کرج با هدف کنترل زباله گردها، کمک به زیبایی شهر و ترویج فرهنگ تفکیک زباله شروع به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا خسروی در جمع خبرنگاران از راه اندازی اولین ایستگاه خانه بازیافت کرج خبر داد و افزود: این مجموعه برای نخستین بار با الهام گرفتن از المان های معرف پسماند خشک با هدف کنترل زباله گردها، استفاده مجدد از مواد و انرژی، کاهش آلودگی بهداشتی و حفظ سلامت بهداشت شهروندان، حفاظت از محیط زیست، کاهش دفن زباله و عدم از بین رفتن اراضی و تخریب خاک در طبیعت اجرایی شده است.

این مسئول توضیح داد: این ایستگاه ها در گام اول در برخی از نقاط سطح شهر به صورت پایلوت راه اندازی شده و در صورت موفقیت در نقاط دیگر اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه کانکس دریافت پسماند خشک در خیابان شهید بهشتی کرج جانمایی شده است، اضافه کرد: این ایستگاه بازیافت به صورت المانی از پاکت های کاهی کاغذی اجرایی شده است.

از جمله آن ها می توان به بطری، شیشه، پت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین ایستگاه خانه بازیافت کرج/عدم تفکیک از مبدأ، مروج زباله گردی

راه اندازی اولین ایستگاه خانه بازیافت کرج/عدم تفکیک از مبدأ، مروج زباله گردی