مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:312023-09-19اقتصادي

روسیه در شمال ایران مجتمع پتروشیمی می سازد؟ - توضیحات عضو کمیسیون انرژی مجلس


رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره ساخت مجتمع پتروشیمی در شمال کشور با همکاری روسیه اظهار داشت: احتمال اینکه روس ها در کشور ما به سرمایه گذاری و اجرای پروژه در این حوزه اقدام کنند وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: در حال حاضر برخی مفاد و بندهای تفاهمنامه با روسیه در حال پیگیری است، بنابراین احتمال اینکه روس ها در کشور ما اقدام به سرمایه گذاری و اجرای پروژه در این حوزه کنند وجود داشته و قابل توجیه است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با ایلنا، درباره ساخت مجتمع پتروشیمی در شمال کشور با همکاری روسیه اظهار داشت: در حال حاضر برخی مفاد و بندهای تفاهمنامه با روسیه در حال پیگیری است، بنابراین احتمال اینکه روس ها در کشور ما به سرمایه گذاری و اجرای پروژه در این حوزه اقدام کنند وجود داشته و قابل توجیه است.

وی افزود: باتوجه به اینکه اصل مبنای اقتصاد استان های شمالی بر پایه کشاورزی است، ساخت پتروشیمی هایی که مواد اولیه مورد نیاز این بخش از جمله اوره و کود شیمیایی را تامین کنند، قابل توجیه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: با احداث مجتمع پتروشیمی در استان های شمالی علاوه بر تامین ملزومات کشاورزان و صرفه اقتصادی؛ می توانیم به کشورهای شمالی از جمله کشورهای منطقه اوراسیا و حتی روسیه تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه در شمال ایران مجتمع پتروشیمی می سازد؟ - توضیحات عضو کمیسیون انرژی مجلس

روسیه در شمال ایران مجتمع پتروشیمی می سازد؟ - توضیحات عضو کمیسیون انرژی مجلس