مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-06سياسي

دشمنان آرزوی عدم وحدت را به گور می برند


بیرجند_ امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: دشمنانی که می خواهند اختلاف ایجاد کنند این آرزو را به گور خواهند برد با درایتی که مردم شیعه و اهل سنت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مولوی عبداللهی ظهر چهارشنبه در مراسم دیدار مردم درمیان با رییس جمهور اظهار کرد: امروز ایت الله رییسی دستور اجرای ابر پروژه ریلی شرق کشور را دادند و دل مردم خراسان جنوبی را شاد کردند.

وی خطاب به رییس جمهور تصریح کرد: به نوعی شما میزبان در این استان هستند چون علاوه بر رییس جمهوری نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری هستید.

امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه در این استان آنچه مهم بوده و از آن برخوردار هستیم و دشمن از آن هراسان می باشد موضوع وحدت است، گفت: دشمن نخواسته که این وحدت وجود داشته باشد.

عبدالهی ادامه داد: هیچ وقت دشمنان اسلام اتحاد ما را نخواسته اند اما باید همه بدانند که مسلمانان یک کعبه، یک قرآن و یک پیامبر دارند.

وی با اشاره به اینکه محبت اهل بیت کل ایمان مسلمانان است، بیان داشت: ما نسبت به اهل بیت محبت داریم و جزو مشترکات مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت درمیان افزود: دشمنانی که می خواهند اختلاف ایجاد کنند این آرزو را به گور خواهند برد با درایتی که مردم شیعه و اهل سنت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان آرزوی عدم وحدت را به گور می برند

دشمنان آرزوی عدم وحدت را به گور می برند