مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-20ورزشي

رکاب زنی دوچرخه سواران کاشانی تا حرم رضوی


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز رکاب زنی تیم دوچرخه سواری «غریب الغربا» این سازمان در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس تا حرم رضوی در خراسان رضوی خبر داد.

- محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشان گفت: تیم دوچرخه سواری غریب الغربا سازمان برای بیست و سومین سال متوالی پس از بدرقه شهردار و سایر مسؤولان شهرداری حرکت خود را روز پنج شنبه 30 شهریورماه از حرم سلطان علی ابن امام محمدباقر(ع) در مشهد اردهال به سمت مشهد مقدس آغاز می کند.

وی با بیان اینکه این تیم به سرپرستی سجاد مظفری تبار و با حضور 14 دوچرخه سوار و 2 نفر برای تدارکات عازم مشهدالرضا می شوند افزود: معرفی مقام والای امامزاده سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) و مراسم سنتی مذهبی قالی شویان مشهد اردهال کاشان ازجمله اهداف این رویداد فرهنگی ورزشی است.

فرجی اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مدت 10 روز رکاب زنی و طی مسافت 1300 کیلومتر روز هشتم مهر به مشهد مقدس خواهد رسید.

وی تصریح کرد: دوچرخه سواران کاشانی در این از استان های قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی توفیق حضور در مشهد مقدس را خواهند داشت و به نیابت از شهروندان دیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکاب زنی دوچرخه سواران کاشانی تا حرم رضوی

رکاب زنی دوچرخه سواران کاشانی تا حرم رضوی