مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-17سياسي

معاندان در نقطه ای عقب تر از پارسال/غرب هم اپوزیسیون را باور نکرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتراضات و اغتشاشات مهرماه 1401 بهار اپوزیسیون بود؛ اپوزیسیونی که تلاش داشت با موج سازی و موج سواری ورق را به نفع خود برگرداند، - اغتشاشات مهرماه 1401 بهار اپوزیسیون بود، اما شرایط آن ها امروز به جایی رسیده که حتی غرب هم آن ها را باور ندارند و رهایشان کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتراضات و اغتشاشات مهرماه 1401 بهار اپوزیسیون بود؛ اپوزیسیونی که تلاش داشت با موج سازی و موج سواری ورق را به نفع خود برگرداند، اما شرایط این بار هم مثل همیشه آنگونه که آنها فکر می کردند پیش نرفت.

اپوزیسیونی متشکل از سلطنت طلبان، تجزیه طلبان، گروه هایی باسابقه تروریستی علیه هم وطنان (منافقین)، جمهوری خواهان و دسته جدیدی به نام اپوزیسیون کاسب کار (که با گرفتن پروژه بخاطر پول علیه کشورشان فعالیت می کردند) یک ائتلاف شتر، گاو، پلنگی را شکل دادند که هیچ گاه نتوانستند خواسته مردم ایران را نمایندگی کند و باوجود آنکه شعارشان دموکراسی و آزادی بود اما نسخه شان برای مردم و ایران، جنگ، تحریم و تجزیه بود.

دشمن فازهای مختلفی را در این بحران پیاده کرد از پمپاژ سنگین احساسات و عواطف برای جریحه دار کردن وجدان جامعه شروع کرده و بلافاصله به صورت مکمل با طرح قبلی پروژه کهنه ی کشته سازی کلید خورد، پروژه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاندان در نقطه ای عقب تر از پارسال/غرب هم اپوزیسیون را باور نکرد

معاندان در نقطه ای عقب تر از پارسال/غرب هم اپوزیسیون را باور نکرد