مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-26سياسي

اساتید بسیجی: معیشت مردم در اولویت تصویب برنامه هفتم توسعه قرار گیرد


بسیج اساتید در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به دغدغه های اقتصادی و معیشتی ملت شریف ایران و موج سواری دشمنان، از مجلس انقلابی می خواهیم معیشت مردم را به عنوان اولویت خود در تصویب برنامه هفتم توسعه در نظر گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید کشور در بیانیه پایانی دوره دانش افزایی و توانمندسازی که در مشهد مقدس برگزار شد، بیانیه ای صادر و تأکید کرد که معیشت مردم در اولویت تصویب برنامه هفتم توسعه قرار گیرد.

در متن این بیانیه آمده است: بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیمِ  اللَّه اللَّه فی الجهاد باموالکم و انفسکم و السنتکم فی سبیل اللَّه.

  (نهج البلاغه) سپاس بیکران خداوند متعال را که عنایت فرمود تا دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی با محوریت جهاد تبیین و با حضور پرنشاط اساتید بسیجی و جهادگران تبیین در کنار مضجع شریف رضوی برگزار گردد.

در این دوره ضمن رصد ترفندهای جدید دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی، پیرامون مهم ترین مسائل جاری در سطح ملی و بین المللی هم اندیشی صورت گرفت.

  بر همین اساس، اعضای هیأت علمی و اساتید شرکت کننده در این دوره ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر مواضع زیر تأکید کردند: 1- ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید بسیجی: معیشت مردم در اولویت تصویب برنامه هفتم توسعه قرار گیرد

اساتید بسیجی: معیشت مردم در اولویت تصویب برنامه هفتم توسعه قرار گیرد