مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-10سياسي

ضرورت همکاری های منطقه ای برای برطرف سازی کانون های تولید گردغبار


وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون دبیرکل سازمان ملل بر ضرورت همکاری های بین المللی و منطقه ای برای برطرف سازی کانون های تولید گرد و غبار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خانم آلیس جابانا، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و دبیر اجرایی کمسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) با ایشان، با قدردانی از مشارکت و همکاری دبیر اجرایی اسکاپ در برگزاری اجلاس بین المللی مقابله با گرد و غبار در تهران، بر ضرورت همکاری های منطقه ای و بین المللی برای برطرف سازی کانون های تولید گرد و غبار در منطقه و جهان و کاهش مخاطرات آن تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان بخشی از منشأ کانون های تولید گرد و غبار در منطقه را ناشی از جنگ های تحمیل شده از سوی قدرت های فرا منطقه ای دانست که تنها برای تأمین اهداف خود و بدون توجه به موضوعات مهمی چون محیط زیست مشکلاتی را به مردم و طبیعت منطقه تحمیل کرده اند.

امیرعبداللهیان وجود تغییرات اقلیمی و آب و هوایی را عامل دیگری برای افزایش پدیده گرد و غبار دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری ها با اسکاپ برای مقابله با حوادث ناگوار طبیعی و همچنین کانون های توفان گرد و غبار در منطقه را مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری های منطقه ای برای برطرف سازی کانون های تولید گردغبار

ضرورت همکاری های منطقه ای برای برطرف سازی کانون های تولید گردغبار