مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-04سياسي

واگذاری امور شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی


مقام معظم رهبری تکلیفی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص چابک سازی داشتند؛ به این معنا که تحولی در شوراهای اقماری ایجاد شود و خود شورای عالی هم چابک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز مسئولیتی در این حوزه پذیرفته است و کسانی به این عرصه ورود کردند که صاحب نظر امور قرآنی بودند لذا باید یک حسابرسی دقیق از فعالیت های قرآنی در این مسیر داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت به خوبی دیده شود.

به این معنی که جایی که خوب عمل کرده ایم، تقویت و جایی که ضعیف بوده ایم، ریشه یابی شود.

اگر جایی کار به درستی انجام نشده به ما باز می گردد آل احمد در خصوص تشکیل شورای استانی، در ذیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی و اقدامات در این حوزه گفت: در منشور توسعه فرهنگ قرآنی و خود شورای توسعه، نمی توانیم بگوییم مشکل وجود داشته است و نتوانستیم کار کنیم و هرکجا کم کاری بوده، قطعاً عیب از ما بوده است؛ چراکه هم قانون گذار خوب قانون را دیده است و هم اعتبارات خوبی در این حوزه تخصیص داده شده و هم اینکه بستر خوبی فراهم شده است؛ لذا اگر کم کاری صورت گرفته، به مجریان قانون باز می گردد.

در رأس نظام ما شخص مقام معظم رهبری نسبت به قرآن اهتمام ویژه ای دارند و روز اول ماه مبارک رمضان را به موضوع قرآن اختصاص می دهند و عنایت ویژه ای به این موضوع دارند، دولت ها هم کم و زیاد پای کار بوده اند، خصوصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری امور شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی

واگذاری امور شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی