مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-04ورزشي

تیم تکواندو دختران نوجوان ایران قهرمان آسیا شد/ عنوان سوم پسران


به فاصله 5 روز بعد از قهرمانی دختران نونهالان ایران در مسابقات جهانی بوسنی، دختران نوجوان ایران هم با قاطعیت سکوی نخست آسیا را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز دوشنبه 13 شهریور و پس از سه روز رقابت 285 تکواندوکار از 26 کشور در سالن نوفل نوهاد شهر بیروت با قهرمانی تیم ملی ایران در بخش دختران و سومی پسران به پایان رسید.

تیم ملی 10 نفره دختران ایران در این دوره از مسابقات تاریخ سازی کرد و با کسب 9 مدال، شش مدال طلا، دو نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تایلند نایب قهرمان شد و کره جنوبی روی سکوی سوم ایستاد.

برای تیم ملی تکواندو دختران ایران ساغر مرادی، آیناز نصیری، سوگند شیری، فرشته فتحی، غزال هوشمند و نیوشا شادلو 6 مدال طلا، مطهره فتحی و روژان گودرزی دو مدال نقره و پرنیان نوری یک مدال برنز کسب کردند.

همچنین فاطمه صفرپور عنوان بهترین مربی قاره کهن را کسب کرد و آیناز نصیری هم به عنوان فنی ترین دختر تکواندوکار آسیا انتخاب و معرفی شد.

تیم ملی دختران ایران با 9 مدال طلا، نقره و برنز قهرمان آسیا شد در بخش پسران هم تیم ملی ایران با دو طلا، دو مدال نقره و دو برنز عنوان سومی را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم تکواندو دختران نوجوان ایران قهرمان آسیا شد/ عنوان سوم پسران

تیم تکواندو دختران نوجوان ایران قهرمان آسیا شد/ عنوان سوم پسران