مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-30اقتصادي

سهم 58 میلیارد تومانی روستاها و دهیاری های ابهر از محل مالیات بر ارزش افزوده


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: 58 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های در پنج ماه سال جاری پرداخت شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: 58 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های در پنج ماه سال جاری پرداخت شده است.

فیروز شکوری ظهر امروز (8 شهریورماه) در حاشیه مراسم کلنگ زنی بلوار مالیات ابهر، اظهار کرد: اداره کل امور مالیاتی یک وظیفه عمده نسبت به دستگاه های دیگر دارد و آن وظیفه نیز تأمین درآمدهای دولت از طریق حصول مالیات است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ها بر این است که با تامین درآمدهای دولت از طریق حصول مالیات کمک حال دولت پرداختن به امور عمرانی و هزینه ها باشیم، اضافه کرد: با توجه به همین موضوع سال گذشته 1600 میلیارد تومان به شهرداری و دهیاری های کل استان از محل ارزش افزوده اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با توضیح اینکه سهم ابهر در سال گذشته از محل ارزش افزوده 150 میلیارد تومان، صایین قلعه 20 میلیارد تومان و هیدج 21 میلیارد تومان است، متذکر شد: به دهیاری های ابهر نیز 38 میلیارد تومان و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان نیز یک میلیارد تومان واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 58 میلیارد تومانی روستاها و دهیاری های ابهر از محل مالیات بر ارزش افزوده

سهم 58 میلیارد تومانی روستاها و دهیاری های ابهر از محل مالیات بر ارزش افزوده