مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 07:452023-09-09سياسي

تحرکات و اظهار نظر کاندیداهای مجلس در دماوند رصد می شود


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه کاندیداهایی که پیش ثبت نام کرده اند باید به صورت حضوری از 27 مهرماه تا سوم آبان ثبت نام خود را نهایی کنند گفت: - تحرکات کاندیداهای مجلس رصد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهرخانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کاندیداهایی که پیش ثبت نام کرده اند باید به صورت حضوری از 27 مهرماه تا سوم آبان ثبت نام خود را نهایی کنند اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته انشاالله انتخاباتی پرشور خواهیم داشت.

فرماندار دماوند عنوان داشت: زمانبندی این دوره از انتخابات ابلاغ شده و تمهیدات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات در حوزه انتخابیه در حال برنامه ریزی می باشد همچنین جلسات مشترک با حوزه فرعی فیروزکوه و هیئت نظارت بر انتخابات برای هماهنگی و تعامل هر چه بهتر انتخابات برگزار شده است.

رییس حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی شهرستان های دماوند و فیروزکوه افزود: از همه کاندیداهای این دوره مجلس شورای اسلامی درخواست می شود قانون را سرلوحه خویش قرار داده و با احترام و رعایت کامل قانون گام بردارند چرا که ستاد انتخابات همه تحرکات و اظهار نظرهای کاندیداهای را رصد می کند.

طاهرخانی در ادامه گفت: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت کاندیداها در یک فضای عادلانه در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات و اظهار نظر کاندیداهای مجلس در دماوند رصد می شود

تحرکات و اظهار نظر کاندیداهای مجلس در دماوند رصد می شود