مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-01سياسي

انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد


انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد یعنی اردبیل ایران را به فضیلتی استثنایی که موالات با اهل بیت نبی مکرم اسلام است مزین ساخت و در نتیجه کل ایرانیان در این وصف بی نظیر مدیون خطه استان اردبیل هستند.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد یعنی اردبیل ایران را به فضیلتی استثنایی که موالات با اهل بیت نبی مکرم اسلام است مزین ساخت و در نتیجه کل ایرانیان در این وصف بی نظیر مدیون خطه استان اردبیل هستند.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 10 شهریور در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم در محل مصلای اردبیل برگزار گردید با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای در دیدار اخیر با جمعی از مردم اردبیل اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ملاقات با دست اندرکاران کنگره 3400 شهید استان اردبیل فضائلی در شان استان اردبیل بیان فرمودند که هیچ نقطه ایران حائز آن نیست.

وحدت و یکپارچگی ایران امروز ما و بلکه وجود ایران عزیز ما مرهون تلاش صفویه از خطه اردبیل است یعنی الان نیز همه ما در کنار سفره صفویه هستیم و به تعبیر محیط طباطبایی اگر اردبیل نبود ایران نبود بعد از سقوط ساسانیان اولین انسجام در سطح کلان کشور ایران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد

انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد