مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-11سياسي

تدوین سند ملی موسیقی بعد از 9 سال پایان یافت


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای هنر کشور از پایان تدوین سند ملی موسیقی و ارسال آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، سند اصول و سیاست های موسیقی کشور مشهور به سند ملی موسیقی یکی از برنامه های دارای اولویت بخش فرهنگی هنری دولت است که از سال 1393 با برگزاری یک نشست در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری نامش در رسانه ها مطرح شد.

موضوعی که بعد از سال ها از برگزاری اولین نشست بررسی این سند که گفته می شد یکی از راهبردی ترین و قانونمندترین اسناد دولتی برای رفع مشکلات پیش روی هنر موسیقی است هنوز چشم انداز روشنی از آن پیش روی کارشناسان و هنرمندان موسیقی قرار ندارد.

این سند به گفته دست اندرکارانش، بخش گسترده ای از فعالیت های موسیقایی کشور را دربرگرفته و می تواند در چارچوبی نظام مند تا سال ها در جریان فعالیت های اجرایی موسیقی کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

مرداد ماه سال جاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از به جریان افتادن تدوین سند ملی موسیقی داد و در نهایت انتظار برای به ثر رسیدن این سند و ارسال آن برای شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت 9 ساله می شد که محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود درباره تصویب سند ملی موسیقی نوشت: همانطور که وعده داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ملی موسیقی بعد از 9 سال پایان یافت

تدوین سند ملی موسیقی بعد از 9 سال پایان یافت