مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-05اقتصادي

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با هدف نظارت بر بازار نوشت افزار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صمت چهارمحال و بختیاری، بیژن بهرامی گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با هدف نظارت بر بازار نوشت افزار، پوشاک مدارس، کیف و کفش و سایر کالا های مورد نیاز دانش آموزان از 15 شهریور آغاز می شود و تا 15 مهرماه تداوم دارد.

سرپرست معاونت بازرسی،نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و پیشگیری از بروز هرگونه تخلف توسط عوامل سودجو و فرصت طلب اجرا می شود.

وی بیان کرد: در این طرح نظارتی 15 گروه بازرسی هرگونه تخلف مربوط به گرانفروشی، فروش اجباری نوشت افزار توسط کتابفروشی های توزیع کننده کتاب، صادر نشدن فاکتور و فروش نوشت افزار تقلبی و قاچاق و لباس فرم مدارس را شناسایی و رسیدگی می کنند.

بهرامی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون گرانفروشی و درج نکردن قیمت، موارد را به سامانه تلفنی 124 اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری آغاز شد