مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-13سياسي

ضرورت تحلیل و بررسی علمی بسته های سرمایه گذاری در تبریز


شهردار تبریز با اشاره به اهمیت تحلیل علمی فرصت های سرمایه گذاری در شکل گیری بسته های سرمایه گذاری گفت: تعریف بسته های جدید سرمایه گذاری با تحلیل علمی و آسیب شناسی پروژه های قبلی و ظرفیت های سرمایه گذاری موجود در تبریز و استان ضروری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با اشاره به اهمیت تحلیل علمی فرصت های سرمایه گذاری در شکل گیری بسته های سرمایه گذاری گفت: تعریف بسته های جدید سرمایه گذاری با تحلیل علمی و آسیب شناسی پروژه های قبلی و ظرفیت های سرمایه گذاری موجود در تبریز و استان ضروری است.

یعقوب هوشیار در جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری با حضور دست اندرکاران بخش علمی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023، با اشاره به اهمیت بخش علمی این همایش اظهار کرد: تلاش دانشگاه در تشکیل گروه های هدف مشخص، اطلاع رسانی ها و اقدامات لازم چشمگیر بوده و هدف ما توجه و ایجاد پشتوانه علمی در حوزه سرمایه گذاری است.

وی تاکید کرد: قانون درآمدهای پایدار موضوعی جدید و قابل تامل است که با پشتوانه قوی در مجلس و دیوان محاسبات تحلیل شده و ضرورت دارد از طریق افراد علمی تحلیل، بررسی و در بخش اجرایی امکان کاربردی شدن داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم روش های مختلف در بحث جریان نقدینگی سالم، قوی و بروز دیدگاه های باز در مدیران شهری ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحلیل و بررسی علمی بسته های سرمایه گذاری در تبریز

ضرورت تحلیل و بررسی علمی بسته های سرمایه گذاری در تبریز