مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-30سياسي

دلیل علاقمندی ترکیه ای ها در سرمایه گذاری در تبریز


سرمایه گذاران ترکیه ای و ایرانیان ساکن در این کشور علاقه زیادی برای سرمایه گذاری در ایران به خصوص تبریز و استان های همجوار ترکیه به دلیل اشتراکات فرهنگی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در دیدار با محمود حیدری، مدیرکل شرق اروپا و مدیترانه وزارت امور خارجه به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023، در آبان ماه سال جاری اشاره کرد و اظهار کرد: سرمایه گذاران ترکیه ای و ایرانیان ساکن در این کشور علاقه زیادی برای سرمایه گذاری در ایران به خصوص تبریز و استان های همجوار ترکیه به دلیل اشتراکات فرهنگی دارند و این همایش سرمایه گذاری می تواند گشایشی در کل کشور ایجاد کند.

هوشیار تبریز را به نوعی قطب معنوی منطقه دانست و تصریح کرد: این فرصت در سال های گذشته مورد غفلت واقع شده که امیدواریم با برگزاری چنین همایش های تخصصی جایگاه واقعی تبریز احیا شود.

شهردار تبریز همچنین افزود: در راستای معرفی هرچه بیشتر همایش علاوه بر برگزاری پیش همایش استانبول و دیدار با چندین سفیر از کشورهای اروپایی، در کشور امارات و شهرهای خواهرخوانده تبریز از سفرای خارجی میزبانی و همایش را معرفی خواهیم کرد و با سازمان های بین المللی همچون یونسکو و دیگر نهادهای بین المللی نیز هماهنگی لازم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل علاقمندی ترکیه ای ها در سرمایه گذاری در تبریز

دلیل علاقمندی ترکیه ای ها در سرمایه گذاری در تبریز