مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 23:402023-09-17سياسي

بارش های پاییزی امسال کهگیلویه و بویراحمد؛ بیشتر از نرمال و زودتر از موعد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش های پاییزی امسال بیشتر از نرمال و زودتر از موعد پیش بینی شده است.

- بارش های پاییزی امسال کهگیلویه و بویراحمد؛ بیشتر از نرمال و زودتر از موعد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش های پاییزی امسال بیشتر از نرمال و زودتر از موعد پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد روستا روز یکشنبه در نشست ستاد بحران استان افزود: از هم اکنون باید برنامه ریزی لازم برای اقدامات پیشگیرانه حوادث غیرمترقبه به خصوص بارش های سیل آسا در استان تدبیر شود.

وی اظهارکرد: طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش های پاییزی امسال بیشتر از نرمال و زودتر از موعد پیش بینی شده و اواسط آبان ماه هم شروع می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان می طلبد دستگاه های عضو ستاد بحران از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه ها با آغاز فصل سرما علاوه بر پیشگیری های لازم در آماده باشد کامل باشند تا در زمان بارش ها غافلگیر نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پاییزی امسال کهگیلویه و بویراحمد؛ بیشتر از نرمال و زودتر از موعد

بارش های پاییزی امسال کهگیلویه و بویراحمد؛ بیشتر از نرمال و زودتر از موعد