مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-24اقتصادي

چالش های سرمایه گذاری کرمان چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز پنجشنبه دوم شهریور ماه هشتاد و هشتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با بررسی چالش ها و موانع توسعه و سرمایه گذاری با حضور مسؤولان ارشد استانی برگزار شد.

صعود رتبه کسب و کار کرمان در بهار امسال رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در تراز اول کشور است و تاثیرگذاری مصوبات این شورا در سطح کشوری محرز است.

سید مهدی طبیب زاده بیان کرد: پایش فضای کسب و کار، تسهیل صدور مجوزها، رفع موانع قانونی از طریق مجلس، توجه به کسب و کارهای نوین، توسعه صادرات مجور، کشاورزی و معدن کاری مدرن را مطرح می کنیم که شاخص ها در این زمینه باید ارتقا یابد.

وی ادامه داد: پایش محیط کسب و کار در بهار امسال نشان می دهد در استان کرمان از رتبه 21 کشوری به رتبه 16 صعود پیدا کرده ایم که نشان از توجه به فضای کسب و کار در استان دارد.

این فعال بخش خصوصی ابراز داشت: باید سبب خلق رقابت های مزیتی در استان باشیم و یک فرآیند سهل، آسان، سریع، جذاب و جامع را از دید سرمایه گذاران به عنوان برند استان معرفی کنیم که موجب پیشرفت کرمان می شود.

طبیب زاده متذکر شد: گزارش اشتغال بیانگر این واقعیت است که اقتصاد استان کرمان به سمت اقتصاد معیشتی می رود و جذب 70 درصد اشتغال در دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های سرمایه گذاری کرمان چیست؟

چالش های سرمایه گذاری کرمان چیست؟