مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-28سياسي

سخنی با مجری شبکه افق : رزومه علمی خود را اعلام کنید


در پایان باید گفت اگر خبر تدریس شما در دانشگاه شریف تا این حد با واکنش مردم مواجه شد به دلیل آنچه خود «اثرگذاری» نامیده اید نیست، بلکه به این دلیل است که بسیاری از فارغ التحصیلان دکتری با رزومه علمی چند برابر بهتر از شما جایی در دانشگاهها برای تدریس ندارند، - در پایان باید گفت اگر خبر تدریس شما در دانشگاه شریف تا این حد با واکنش مردم مواجه شد به دلیل آنچه خود اثرگذاری نامیده اید نیست، بلکه به این دلیل است که بسیاری از فارغ التحصیلان دکتری با رزومه علمی چند برابر بهتر از شما جایی در دانشگاهها برای تدریس ندارند، اما جنابعالی با ضعیف ترین کارنامه ممکن در این باره ادعای صلاحیت هم می کنید.

یادداشت دریافتی احسان محمدیار -  در خبرها آمده که قرار است از مهر ماه امسال امیر حسین ثابتی مجری برنامه جهان آرا در شبکه افق به عنوان استاد مدعو در دانشگاه شریف درس انقلاب اسلامی را تدریس کند.

این موضوع واکنش های متفاوتی در فضای رسانه ای کشور داشت.

عده ای چنین تصمیمی را نتیجه رانت سیاسی خوانده و آن را به صلاح نهاد علم در کشور ندانسته و عده ای همچون حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان از آن دفاع کردند.

در واکنش به این حواشی امیر حسین ثابتی در رشته توییتی ضمن توضیحی مختصر درباره سوابق تحصیلی و پژوهشی خود سوال کرده است اگر کسی بخواهد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با مجری شبکه افق : رزومه علمی خود را اعلام کنید

سخنی با مجری شبکه افق : رزومه علمی خود را اعلام کنید