مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 07:352023-08-31دانش

رتبه 141 پژوهشی دانشگاه آزاد واحد نور در بین دانشگاه های کشور


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با بیان اینکه رسالت اصلی دانشگاه آموزش و پژوهش است، گفت: رتبه پژوهشی این واحد دانشگاهی در بین دانشگاه های کشور با 2 هزار و 656 مقاله پژوهشی 141 است.

- رضا یوسفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور با اشاره به سابقه و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و نقش آفرینی آن در توسعه فرهنگی و اقتصادی شهرستان اظهار کرد: در سال های نه چندان دور داشتن دانشگاه در این شهرستان کوچک باورکردنی نبود و بعدها هم اضافه شدن تحصیلات تکمیلی به آن تقریباً محال بود اما توانست تاکنون بیش از 18 هزار فارغ التحصیل داشته باشد.

وی افزود: در زمانی که جمعیت شهر نور حدود 20 هزار نفر بود 5 هزار و 500 دانشجو در حال تحصیل بودند که این پویایی خاصی را ایجاد کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به امکانات و تجهیزات این واحد دانشگاهی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی اشاره و بیان کرد: تجهیزات آزمایشگاهی واحد نور در برخی رشته ها از جمله برق، صنایع غذایی و .

شاید جزو رتبه اول دانشگاه های استان باشد.

این مسؤول با بیان اینکه این واحد دانشگاهی 60 عضو هیأت علمی تمام وقت دارد و از این حیث رتبه های بالایی را کسب کرده، افزود: 8 نفر رتبه دانشیاری و سه عضو در رشته فنی برق دانشیار هستند و اکنون 18 رشته تحصیلات تکمیلی، 40 رشته ارشد، 23 رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 141 پژوهشی دانشگاه آزاد واحد نور در بین دانشگاه های کشور

رتبه 141 پژوهشی دانشگاه آزاد واحد نور در بین دانشگاه های کشور