مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 02:452023-08-23بين الملل

بازداشت تعدادی از متحدان ترامپ در پرونده ادعای تقلب در انتخابات


بازداشت تعدادی از متحدان ترامپ در پرونده ادعای تقلب در انتخابات - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از صدور حکم پرونده ادعای تیم دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا درباره تقلب در نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در ایالت جورجیا، تعدادی از متحدان ترامپ بازداشت شدند.

رودی جولیانی شهردار سابق شهر نیویورک، سیدنی پاوِل و جِنا اِلیس وکلای سابق ترامپ، به همراه شش نفر دیگر از تیم حقوقی و انتخاباتی رییس جمهور سابق آمریکا، شامگاه چهارشنبه خود را به زندانی در شهر آتلانتا تسلیم کردند.

به نوشته رسانه های آمریکایی، فانی ویلیس دادستان ناحیه فولتون در ایالت جورجیا هفته قبل گفت که پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020، او و هفده نفر از تیم انتخاباتی اش توطئه گسترده ای را برای زیر پا گذاشتن اراده رأی دهندگان در این ایالت اجرا کردند.

وثیقه ای که برای آزادی جولیانی از زندان در نظر گرفته شده، 150 هزار دلار تعیین شده که پس از وثیقه 200 هزار دلاری برای ترامپ، در رتبه دوم وثیقه سنگین در این پرونده قرار گرفت.

او و هشت متهم دیگر فعلا به قید وثیقه آزاد هستند.

بر اساس حکم دادگاه، جولیانی و دیگر متهمان به جرائمی مانند هدایت تلاش های ترامپ برای وادار کردن قانونگذاران ایالتی جورجیا و سایر ایالت های مورد مناقشه به نادیده گرفتن خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت تعدادی از متحدان ترامپ در پرونده ادعای تقلب در انتخابات

بازداشت تعدادی از متحدان ترامپ در پرونده ادعای تقلب در انتخابات