مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-21اقتصادي

اجرای 26 پروژه تامین و انتقال آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد 26 پروژه تامین و انتقال آب در سطح بیش از 13 هزار هکتار از اراضی استان آغاز شده و تعداد 6 پروژه به بهره برداری رسیده است و مابقی در مرحله اجرا و تکمیل هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد 26 پروژه تامین و انتقال آب در سطح بیش از 13 هزار هکتار از اراضی استان آغاز شده و تعداد 6 پروژه به بهره برداری رسیده است و مابقی در مرحله اجرا و تکمیل هستند.

حسین بهرامی 30 شهریورماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اکنون 21 درصد تولید ناخالص داخلی چهارمحال و بختیاری مربوط به تولیدات بخش کشاورزی است، لذا اقتصاد استان اقتصادی بر مبنای کشاورزی است.

وی ادامه داد: براساس تقسیم بندی بانک جهانی هر کشور و یا منطقه ای که 15 درصد تولید ناخالص داخلی آن منطقه یا کشور مربوط به حوزه کشاورزی باشد، اقتصاد آن منطقه کشاورزی محور است، بنابراین اقتصاد استان نیز کشاورزی محور است و باید در حوزه کشاورزی سرمایه گذاری بیشتر انجام شود، تا شرایط رشد اقتصادی و توسعه استان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 26 پروژه تامین و انتقال آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

اجرای 26 پروژه تامین و انتقال آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری