مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-12اقتصادي

دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل تسهیلات دریافت می کنند


مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران تسهیلات دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی نقی زاده ظهر سه شنبه با حضور در اردبیل و در نشست با مدیران دفاتر خدمات گردشگری اردبیل با اشاره به پرداخت تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی اظهار کرد: تخصیص تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی تصویب شده و به زودی پرداخت این تسهیلات شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه گردشگری سلامت نیز در حال آماده سازی است، گفت: این سامانه در استان های اردبیل، خراسان رضوی و یزد فعالیت خود را به صورت پایلوت شروع خواهد کرد که در این سامانه صدور ویزای گردشگری سلامت از طریق دفاتر انجام می شود.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح کلان در حال پیگیری است و موضوع مالیات نیز یکی از این موارد است که در برنامه هفتم توسعه فعالیت های داخلی دفاتر از پرداخت مالیات معاف خواهد بود.

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: برخی از مشکلات و مسائل دفاتر در حوزه اختیارات استان نیست و ما در سطح کلان و از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل تسهیلات دریافت می کنند

دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل تسهیلات دریافت می کنند