مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-18اقتصادي

ثبت نام 80 درصد خانوارهای هرمزگانی برای دریافت سهمیه کپسول گاز


در محل های عرضه سیلندر گاز مایع ، به هنگام تحویل کپسول گازخانگی ، امکان ثبت نام برای سرپرست خانوارها که در سامانه سدف ثبت نام نکرده اند و یا با مشکل مواجه شده اند، - در محل های عرضه سیلندر گاز مایع ، به هنگام تحویل کپسول گازخانگی ، امکان ثبت نام برای سرپرست خانوارها که در سامانه سدف ثبت نام نکرده اند و یا با مشکل مواجه شده اند، نیز وجود دارد.

مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت: تاکنون بیش از 360 هزار خانوار هرمزگانی برابر با 80 درصد، برای دریافت سهمیه سیلندرگاز مایع در این استان ثبت نام کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، احمد سالاری افزود: هرمزگانی ها برای دریافت سیلندگاز مایع خانگی باید با مراجعه به سامانه سدف به نشانی اینترنتی newtejaratasan.

niopdc.

ir اطلاعات سرپرست خانوار را ثبت سیستم کنند.

  وی با اشاره به اینکه سهمیه هر خانوار در ماه چهار سیلندر گاز مایع است، بیان کرد: قیمت گاز مایع دولتی بوده و هر کپسول 11 کیلویی به نرخ مصوب 279 هزار ریال تنها به شرط ثبت نام در سامانه سدف در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

  مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان اظهار کرد: هرچند که بدون نام نویسی نیز امکان دریافت سیلندرهای گاز وجود دارد، اما از اول مهرماه امسال عرضه کپسول گاز خانگی در استان تنها با ثبت نام در سامانه سدف به خانوارها ارایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 80 درصد خانوارهای هرمزگانی برای دریافت سهمیه کپسول گاز

ثبت نام 80 درصد خانوارهای هرمزگانی برای دریافت سهمیه کپسول گاز