مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-28اقتصادي

اجرای یکی از ابرپروژه های انتقال آب کشور در تفرش


استاندار مرکزی با بیان اینکه مهر پایانی بر بسیاری از پروژه های ناتمام استان به تدریج زده می شود، گفت: یکی از ابرپروژه های انتقال آب کشور در تفرش اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر دوشنبه میز خدمت دستگاه های اجرایی به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی در مسجد ششناو شهر تفرش برقرار شد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آیین گفت: دولتمردان و خادمان مردم در دستگاه های اجرایی در این دولت حق توقف و تعطیلی ندارند.

وی افزود: اگر مدیری وقفه داشته باشد و بین او مردم فاصله ای باشد خائن به دولت و مردم است چراکه باید گره های گذشته را با سرعت باز کرد تا مسیر رشد و پیشرفت را با شتاب دنبال کنیم.

استاندار مرکزی تأکید کرد: در این دولت پشت میز نشینی به راهبرد حضور بدون واسطه و تکلف بین مردم تغییر کرده و مدیران حتی شب ها در میزهای خدمت چهره به چهره با مردم در ارتباط هستند.

وی افزود: از جمله پروژه های حیاتی برای تفرش رفع مشکل تنش آبی این شهرستان بود که در سفر رییس جمهور رقم قابل توجهی نزدیک 350 میلیارد تومان بدین منظور تخصیص داده شد.

مخلص الائمه بیان کرد: طرح انتقال آب از هفتیان به تفرش و 40 روستا با چهار ایستگاه و مخزن پمپاژ آب، از ابر پروژه های تأمین آب در کشور است و امیدواریم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یکی از ابرپروژه های انتقال آب کشور در تفرش

اجرای یکی از ابرپروژه های انتقال آب کشور در تفرش