مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:022023-09-12سياسي

نظارت ویژه بر تبلیغات در فضای مجازی و برخورد قانونی با متخلفان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: انتشار تصاویر مدل هایی با پوشش های مبتذل و غیر اسلامی، کشف حجاب، نمایش بدن به صورت برهنه و نیمه برهنه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافت، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با بیان اینکه تبلیغات نامتعارف و غیر اخلاقی واحدهای صنفی منجر به تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی، تبلیغ و ترویج بدحجابی و جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی می شود، گفت: تحقیقات نامحسوسی از طریق دادستانی در فضای مجازی بافت صورت گرفته است و دستگاه قضایی درصدد برخورد قانونی با این واحدهای صنفی متخلف است.

حمید حسنی نیا بیان داشت: باید بر تبلیغات واحدهای صنفی در زمینه تولید و عرضه پوشاک بانوان، مزون ها، آتلیه ها و به ویژه آرایشگاه های زنانه در فضای مجازی نظارت ویژه ای صورت گیرد.

 وی افزود: نظر به وصول برخی گزارش های مردمی و اعلام عدم نظارت کافی و مستمر متولیان امر موید ول انگاری فضای مجازی و عدم نظارت کافی به این مجموعه است، از این رو ضروری است تا نظارت و کنترل بیشتری بر کانال های مجازی صورت بپذیرد.

 این مقام قضایی اظهار داشت: انتشار تصاویر مدل هایی با پوشش های مبتذل و غیر اسلامی، کشف حجاب، نمایش بدن به صورت برهنه و نیمه برهنه، آرایش های نامتعارف، مانتوهای جلوباز و تبلیغات از این دست در بستر فضای مجازی از مصادیق اعما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه بر تبلیغات در فضای مجازی و برخورد قانونی با متخلفان

نظارت ویژه بر تبلیغات در فضای مجازی و برخورد قانونی با متخلفان