مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-10سياسي

تسریع در خروج زائران از مرز / مردم معطل نشدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری درباره وضعیت خدمت رسانی به زائرین مراسم پیاده روی اربعین گفت: با توجه به اینکه سه سال دبیر و سخنگوی ستاد اربعین بودم، - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم زیرساخت های مناسب تر و امکانات بیشتری را برای تسهیل سفر زائران فراهم کرد، اظهار داشت: دولت با تسریع خروج زائران از مرز ها از معطلی مردم جلوگیری کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری درباره وضعیت خدمت رسانی به زائرین مراسم پیاده روی اربعین گفت: با توجه به اینکه سه سال دبیر و سخنگوی ستاد اربعین بودم، کاملا با مسائل، مشکلات، توانمندی ها و ظرفیت ها آشنایی دارم امسال هم در ایام اربعین بازدید میدانی از برخی از مرز ها داشتم.

نماینده مردم قصرشیرین با اشاره به پراکندگی جغرافیایی مرز های ایران و عراق، گفت: ارائه خدمات به زائران در مرز های فرعی باشماق و تمرچین در کردستان و آذربایجان غربی، در کنار مرز های اصلی مانند خسروی، شلمچه، چذابه و مهران، علی رغم محدودیت ظرفیت ناوگان حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی مشکل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به زمان بندی دولت برای حضور زائران اربعین گفت: خوشبختانه ناوگان هوایی، زمینی و ریلی برای اولین بار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در خروج زائران از مرز / مردم معطل نشدند

تسریع در خروج زائران از مرز / مردم معطل نشدند