مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 23:352023-09-11بين الملل

برزیل از بازداشت پوتین طبق حکم لاهه امتناع کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «لوییز ایناسیو لولا داسیلوا» رییس جمهور برزیل با رد تلویحی حکم دادگاه کیفری بین المللی برای دستگیری «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه، - رییس جمهور برزیل با بیان اینکه همتای روس او می تواند بدون مشکل به کشورش بیاید و برگردد، از سران روسیه و چین برای حضور در نشست آتی گروه20 به میزبانی ریودوژانیرو دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لوییز ایناسیو لولا داسیلوا رییس جمهور برزیل با رد تلویحی حکم دادگاه کیفری بین المللی برای دستگیری ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، گفت که او در کشورش بازداشت نمی شود.

داسیلوا با بیان اینکه پوتین در صورت شرکت در نشست سال آینده گروه 20 در ریودوژانیرو بازداشت نخواهد شد، توضیح داد که او می تواند بدون مشکل به برزیل بیاید و برگردد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وی که در حاشیه اجلاس گروه20 در هند صحبت می کند، از پوتین و شی جین پینگ رییس جمهور چین برای حضور در اجلاس آتی این گروه در برزیل در سال آینده، رسماً دعوت کرد.

رییس جمهور برزیل اظهار داشت: من معتقدم پوتین می تواند به راحتی به برزیل برود.

چیزی که می توانم به شما بگویم این است که اگر من رییس جمهور برزیل باشم و او به برزیل بیاید، هیچ راهی وجود ندارد که دستگیر شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل از بازداشت پوتین طبق حکم لاهه امتناع کرد

برزیل از بازداشت پوتین طبق حکم لاهه امتناع کرد