مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-29فناوري

توسعه فناوری اطلاعات در تحقق «صنعت هوشمند» نقش کلیدی دارد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دنیا در حال حرکت به سمت نسل چهارم صنعت است که به آن صنعت هوشمند می گویند و فناوری اطلاعات در آن نقش کلیدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، عیسی زارع پور در مراسم جشن احیای 92 واحد صنعتی استان قزوین که ظهر امروز در شرکت کنتورسازی برگزار شد، رونق گیری دوباره صنعت را از وعده های دولت سیزدهم ذکر کرد و گفت: در گذشته صنایع بسیار بزرگی وجود داشت که به دلایل مختلف از جمله به بهانه های خصوصی سازی، دچار آسیب شدند و هم اکنون نیازمند توجه جدی و ویژه هستند.

وی با اشاره به قدمت 55 ساله شرکت کنتورسازی افزود: با شتابی که این شرکت داشته در حال حاضر باید به یکی از قطب های تولید کنتور منطقه تبدیل می شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با توجه به قول مدیرعامل شرکت کنتورسازی، تا پایان دولت سیزدهم اقداماتی که در گذشته آغاز و بنا به دلیل مشکلات متوقف شده بود از سر گرفته  می شود و ادامه می یابد که می توان به راه اندازی خط تولید در کشورهای دیگر و تولید کنتور برای دیگر کشورها اشاره کرد.

زارع پور اضافه کرد: اگر در صنعت به ویژه در صنایع آفندی و پیشرفته بتوانیم محصول را صادر کنیم در واقع صنعت را تضمین کرده ایم که لازم است 4092 واحد موجود در استان قزوین صادر کننده باشند تا رونق به تولید بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری اطلاعات در تحقق «صنعت هوشمند» نقش کلیدی دارد

توسعه فناوری اطلاعات در تحقق «صنعت هوشمند» نقش کلیدی دارد