مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-13اقتصادي

هر خانواده یزدی دو خودرو دارد/اصلاح معابر شهر اجتناب ناپذیر است


با توجه به این که در شهر یزد به ازای هر خانواده دو خودرو وجود دارد و حجم بالای خودروها باعث قفل شدن برخی از معابر می شود، - ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به این که در شهر یزد به ازای هر خانواده دو خودرو وجود دارد و حجم بالای خودروها باعث قفل شدن برخی از معابر می شود، لذا اصلاح هندسی این گونه معابر اجتناب ناپذیر بوده که برای تعدادی از آنها انجام شده است.

عزیزالله سیفی در جلسه علنی شورا افزود: با توجه به افزایش جمعیت و مهاجرپذیر بودن شهر یزد، هم اکنون بیش از 70 درصد جمعیت استان در شهرستان یزد ساکن هستند لذا در برخی از ایام سال تعدادی از معابر شهر به دلیل ترافیک قفل می شود.

وی ادامه داد: طی پیگیری های مکرر و کسب مجوز از شورای ترافیک و همچنین برگزاری جلسات زیادی که با ارگان های مرتبط صورت گرفت، پس از کسب نظر کارشناسی نسبت به اصلاح برخی از این نقاط اقدام شد که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: هر چند می دانیم برخی از این اقدامات فقط برای چند سال پاسخگو است، فعلا به صورت مقطعی مشکلات ترافیکی تسهیل شده است.

وی اظهار کرد: اقداماتی که در ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد انجام شده، عمدتا بر مدار خدمت رسانی به مردم و با رویکرد در عدالت خدمت رسانی و دیدن همه مناطق شهر انجام شده است؛ به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خانواده یزدی دو خودرو دارد/اصلاح معابر شهر اجتناب ناپذیر است

هر خانواده یزدی دو خودرو دارد/اصلاح معابر شهر اجتناب ناپذیر است