مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-27سياسي

حداد عادل: انقلاب اسلامی بر پیکره سکولاریسم ضربه و خدشه اساسی وارد کرد


سکولاریسم در غرب دین را کاملاً از سیاست جدا کرد اما انقلاب اسلامی خط بطلانی بر این موضوع کشید و خدشه اساسی بر پیکر سکولاریسم وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سومین جلسه ازسلسله نشست های حکمرانی قرآنی حول محور موضوعاتی همچون نسبت حکمرانی قرآنی بانظام مسائل کشور و حکمرانی قرآنی درتقابل باحکمرانی سکولار با حضور حداد عادل، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان و علیرضا معاف امروز شنبه(4شهریورماه) در سالن غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در سومین نشست حکمرانی قرآنی که امروز (4شهریورماه) در سالن غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهانت به ساحت قرآن کریم اظهار کرد: در هفته های اخیر که شاهد موج قرآن سوزی در اروپا بودیم به این فکر می کردم که ای کاش به جای بیانیه و حرکات اجتماعی و واکنش های سیاسی این سوال را از خودمان می پرسیدیم و این سوال را ایجاد می کردیم که چه چیزی در قرآن وجود دارد که دشمن را برانگیخته است.

وی ادامه داد: در واقع ما می توانستیم این حرکت غربی ها را به فرصتی تبدیل کنیم تا توده های مسلمانان را با عمق بیشتری از معارف آشنا کنیم، در اصل صدا و سیما می می توانست برنامه هایی تولید کند که کارشناسان مباحث قرآنی را تببین و بیان می کردند که آیا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: انقلاب اسلامی بر پیکره سکولاریسم ضربه و خدشه اساسی وارد کرد

حداد عادل: انقلاب اسلامی بر پیکره سکولاریسم ضربه و خدشه اساسی وارد کرد