مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-20دانش

برگزاری دور جدید مجامع 12 اتحادیه علمی دانشجویی تا پایان مهرماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مجتبی صفری، معاون مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، - معاون مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی وزارت علوم گفت: تا پایان مهرماه سال جاری مجامع و انتخابات دوازده اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مجتبی صفری، معاون مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آستانه برگزاری دور جدید مجامع و انتخابات اتحادیه های علمی دانشجویی گفت: مجامع عمومی و انتخابات شورای مرکزی اتحادیه های علمی دانشجویی به صورت سالانه برگزار می شود و با رأی دبیران و نمایندگان انجمن های علمی هر رشته خاص، اعضای شورای مرکزی اتحادیه رشته مربوط به مدت یک سال انتخاب می شوند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان مهرماه سال جاری مجامع و انتخابات دوازده اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی به صورت حضوری برگزار می شود.

معاون مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: طی ابلاغی به دبیران اتحادیه هایی که دوره فعالیت یک ساله آن ها روبه پایان است نسبت به برگزاری مجمع سالانه اتحادیه خود مطابق ماده 4 دستورالعمل ضوابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دور جدید مجامع 12 اتحادیه علمی دانشجویی تا پایان مهرماه

برگزاری دور جدید مجامع 12 اتحادیه علمی دانشجویی تا پایان مهرماه