مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-20اقتصادي

رقابت گوگل با «چت جی پی تی» جدی تر می شود


شرکت گوگل که به دنبال قدرتمندتر کردن برنامه هوش مصنوعی مولد خود است اکنون 3 ویژگی جدید اضافه شده به آن را معرفی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت آلفابت  (مادر گوگل) روز سه شنبه اعلام کرد که بارد، هوش مصنوعی مولد این شرکت، توانایی بررسی پاسخ های خود و تجزیه و تحلیل داده های شخصی کاربران را خواهد داشت.

به گفته شرکت تحلیلی وب سایت سیمیلاروب، بارد در ماه آگوست(مرداد-شهریور)، 183 میلیون بازدید داشت که 13 درصد از آنچه چت جی پی تی دریافت کرده بود است.

از آنجایی که گوگل به دنبال به دست آوردن جایگاه در فضای رو به رشد هوش مصنوعی است، برنامه های افزودنی بارد را ارائه می کند و به کاربران امکان می دهد داده های خود را از سایر محصولات گوگل وارد کنند.

برای مثال، کاربران می توانند از بارد بخواهند فایل هایشان را در گوگل درایو جستجو کند یا خلاصه ای از صندوق ورودی جیمیل کاربر ارائه دهد.

جک کراوچیک، مدیر ارشد محصول گوگل، گفت: در حال حاضر، کاربران بارد فقط می توانند اطلاعات را از برنامه های گوگل دریافت کنند، اما گوگل با شرکت های خارجی کار می کند تا برنامه های آنها را در آینده به بارد متصل کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید در بارد به دنبال کاهش ویژگی توهم و جواب های نادرست هوش مصنوعی مولد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت گوگل با «چت جی پی تی» جدی تر می شود

رقابت گوگل با «چت جی پی تی» جدی تر می شود