مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-19اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سمنان


سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس و نوشت افزار در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا طحان، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر و ملزومات اداری و پوشاک، طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس و نوشت افزار در سراسر استان سمنان به صورت گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های ذی ربط اجرا می شود.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر و پوشاک با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان و شهرستان ها با همکاری نمایندگان دستگاه های ذی ربط از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف و اتحادیه های مربوطه در این مدت بر بازار نظارت و گروه های کالایی پرمصرف، مراکز عمده و خرده فروشی لوازم التحریر، کیف و کفش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سمنان

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سمنان