مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:502023-08-28اجتماعي

ماسه روبی جاده ها بیشترین انرژی را از راهداری بافق می گیرد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق با بیان این که معضل مهم ماسه روبی از جادههای شهرستان با توجه به کمبود نیروی انسانی بیشترین انرژی را از این مجموعه میگیرد، - ایسنا/یزد رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق با بیان این که معضل مهم ماسه روبی از جادههای شهرستان با توجه به کمبود نیروی انسانی بیشترین انرژی را از این مجموعه میگیرد، از اداره منابع طبیعی خواست با عملیات مالچ پاشی مانع بروز این مشکل در راههای شهرستان شود.

محمدصالح عابدی روز گذشته 5 شهریور در نشست با خبرنگاران با اشاره به صیانت این اداره از 724 کیلومتر راه بزرگراهی، اصلی، فرعی و روستایی و نیز حریم راه های شهرستان، یکی از معضلات مهم در این رابطه را ماسه روبی از جاده های شهرستان به ویژه راه های بافق به قطرم، کوشک و بهاباد ذکر کرد و گفت:این موضوع با توجه به کمبود نیروی انسانی در این اداره، بیشترین انرژی را صرف خود می کند.

وی در همین رابطه نیز از منابع طبیعی خواست با اجرای طرح مالچ پاشی در این محورها به ویژه برای محور قطرم، مانع ورود شن های روان به مسیر تردد مردم در این محورها و بروز حوادث ناشی از آن شود.

عابدی در رابطه وضعیت کنونی شهرستان در حوزه حمل و نقل مسافر نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها یک موسسه جابجایی مسافر در این شهرستان با بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسه روبی جاده ها بیشترین انرژی را از راهداری بافق می گیرد

ماسه روبی جاده ها بیشترین انرژی را از راهداری بافق می گیرد