مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-05اقتصادي

قیمت جدید برنج ایرانی در بازار، دومین هفته شهریور 1402


اکنون با توجه به وجود برنج سال گذشته و امسال، نه تنها تقاضای چندانی برای این محصول نداریم بلکه کاهش قیمت هم داریم، بنابراین واحدهایی که برنج ایرانی سال قبل را به دلیل گران خریدن در سال گذشته همچنان با نرخ های بالا می فروشند.

- رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران در گفت وگو با ایران با بیان اینکه مشکل کمبود کالاهای اساسی بجز شکر در بازار نداریم، گفت: با توجه به میزان موجودی برنج ایرانی سال گذشته و برداشت برنج جدید با وفور عرضه و در مقابل کاهش تقاضا، قیمت برنج بین 40 تا 55 درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: اکنون قیمت انواع برنج ایرانی بر اساس درجه بندی و کیفیت در بنکداری ها بین 37 تا 90 هزار تومان است که با 20 درصد افزایش به دست مصرف کنندگان می رسد یعنی برنج هاشمی درجه یک که فروردین ماه امسال 135 هزار تومان در بنکداری ها قیمت داشت امروز به 90 هزار تومان رسیده است، بنابراین نرخ هایی بیش از این گرانفروشی به شمار می رود.

کنگری درباره اینکه اکنون برخی فروشندگان همچنان برنج طارم و هاشمی را در بازار با نرخ های بالا تا 120 هزار تومان می فروشند، گفت: اکنون با توجه به وجود برنج سال گذشته و امسال، نه تنها تقاضای چندانی برای این محصول نداریم بلکه کاهش قیمت هم داریم، بنابراین واحدهایی که برنج ایرانی سال قبل را به دلیل گران خریدن در سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید برنج ایرانی در بازار، دومین هفته شهریور 1402

قیمت جدید برنج ایرانی در بازار، دومین هفته شهریور 1402