مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 23:552023-08-27اقتصادي

اجرای پروژه های آبی در استان قزوین ادامه دارد


استاندار قزوین با بیان اینکه ارتقا سطح بهره وری آب و مدیریت آن جزو دستور کارهای جدی استان است، اضافه کرد: اجرای طرح های انتقال اب در استان قزوین ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح 33 پروژه آبی که همزمان با هفته دولت و به صورت نمادین در زیاران برگزار شد اظهار کرد: آبرسانی به آبیک و زیاران نتیجه یک کار جهادی مستمر در استان قزوین بود که در دولت سیزدهم عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه انتقال آب سد طالقان به زیاران خواسته و مطالبه به حق مردم زیاران بود، افزود: با انتقال آب طالقان به آبیک و زیاران آب با کیفیت در اختیار مردم قرار گرفته است.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه جاذبه توریستی و گردشگری مزیت مهم شهر زیاران است، تصریح کرد: در فضایی که آب یک دغدغه مهم برای دنیا است انتظار وجود دارد که مصرف بهینه و صحیح در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ارتقا سطح بهره وری آب و مدیریت آن جزو دستور کارهای جدی استان است، اضافه کرد: اجرای طرح های انتقال اب در استان قزوین ادامه دارد.

اعلایی در پایان یادآور شد: ساخت و تکمیل سدهای نهب و بالاخانلو به عنوان پروژه های محوری و کلیدی کشور در استان قزوین محسوب می شود و تکمیل آن با سرعت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های آبی در استان قزوین ادامه دارد

اجرای پروژه های آبی در استان قزوین ادامه دارد